חיפוש מבצעים פומביות קבוצתיות ראשי
תנאי שימוש

1. כללי
אתר BIGSHOP (להלן: "האתר") הינו אתר על רשת האינטרנט המנהל חנות ויטואלית לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל. 
החל מ-03/05/07המכירות באתר מנוהלות על-ידי אלון שירותי מיחשוב  (להלן "החברה"). פעולה באתר הנה כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר.
כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

לבירורים שונים ונוספים ניתן לפנות לנציגי השרות של חברת אלון שרותי מיחשוב  באמצעות טופס צור קשר באתר.
כתובת משרדי החברה: הנביא נחמיה 11 אשדוד 77474
3. הזכות להשתתף במכירות הנערכות באתר
רשאים להשתתף במכירות המבוצעות באתר תושבי ישראל בגיל 18 ומעלה, המחזיקים כדין בכרטיס אשראי ישראלי (מקומי או בינלאומי) תקף. ההשתתפות מותנית בהרשמה לאתר ומסירת פרטים אישיים מלאים, נכונים ומדויקים, הכוללים שם, מס' זהות, כתובת, מס' טלפון וכתובת דואר אלקטרוני תקינה.
ההשתתפות אסורה על עובדי חברות המספקות מוצרים לחברת אלון שרותי מיחשוב, לגבי מוצרים של אותה חברה.
אלון שרותי מיחשוב שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל השתתפות של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות, או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר.
4. שמירה על פרטיות המשתתפים

מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ"י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו של הלקוח למסירתם.
מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר לחברת אלון שרותי מיחשוב לספק את המוצרים ו/או השירותים ללקוח וללמוד מהלקוח על גמירות הדעת שלו בנוגע לרכישת המוצרים ו/או השירותים. כמו כן נדרשים פרטי כרטיס האשראי של הלקוח על מנת להשלים את העסקה.
אלון שרותי מיחשוב נוקטת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להגן על פרטיות הגולשים ועל סודיות הנתונים. האתר מאובטח ברמה גבוהה ביותר, ומוגן מפני פריצה בזדון או בשוגג באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
בשום מקרה לא מעבירה אלון שרותי מיחשוב נתונים, פרטים אישיים או כתובות דואר אלקטרוני לצד שלישי שלא בהסכמה מפורשת של הלקוח, בכתב ומראש, למעט במקרים הבאים:
א. פרטי העיסקה לרבות פרטי כרטיס אשראי מועברים לחברת האשראי וכן לספק המוצר לצורך חיוב.
ב.שם, כתובת ומס' טלפון של הרוכשים באתר מועברים לספק ו/או לחברת השילוח לצורך ביצוע האספקה.
 Google, כמשווק צד שלישי, משתמשת בקובצי cookie כדי להציג מודעות באתר זה.


  • בעזרת השימוש בקובץ cookie של DART, יכולה Google להציג למשתמשים מודעות בהתאם לביקור שלהם באתר זה ובאתרים אחרים באינטרנט.
  • משתמשים רשאים לבטל את השימוש בקובץ cookie של DART על ידי ביקור במדיניות הפרטיות של רשת המודעות והתוכן של Google.


    5. המוצרים והשרותים המוצעים למכירה באתר
    חברת אלון שרותי מיחשוב תציע לרכישה באתר מוצרים ו/או שירותים בדגמים, סוגים וכמויות כפי שתמצא לנכון, לפי בחירתה ושיקול דעתה הבלעדי.
    לחברת אלון שרותי מיחשוב הזכות הבלעדית להוסיף ו/או לגרוע מוצרים ו/או שירותים המוצעים לרכישה באתר וכן לקבוע את כמות המוצרים ו/או השירותים שיוצעו לרכישה, את אופן הרכישה ואת מחיר הרכישה.
    כל המוצרים המוצעים באתר הם חדשים, באריזתם המקורית, ללא פגם, ונושאים תעודת אחריות מקורית (אם יש דרישה לכך ע"פ דין) , אלא אם מצוין בהבלטה ובמפורש אחרת בכותרת המכירה ובתיאור המוצר.
    התוספות הניתנות כאופציה בחלק מהמוצרים ו/או השירותים המוצעים לרכישה באתר, אינם נכללות במסגרת הצעות הרכישה ו/או סכום המכירה של מכירה רגילה והן כרוכות בתוספת תשלום מלא.
    החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, שלא לספק מוצר מסויים, במידה והמוצר אזל במלאי החברה. במקרה כזה תודיע החברה ללקוח על ביטול העיסקה, או לחילופין, תציע לו מוצר חלופי.
    6. המידע הנמסר לגבי המוצרים הנמכרים

    הנהלת ביגשופ עושה כמיטב יכולתה לספק לגולשים באתר את מרבית המידע הנדרש לצורך החלטה לגבי קניית המוצר. הפרטים המפורסמים באתר כוללים את תמונת המוצר, שם היצרן, הדגם, מקום הייצור, מפרט טכני מלא ככל האפשר, מידות ומשקל המוצר, תקופת האחריות על המוצר והגורם הנותן את האחריות. עם זאת, התמונות המוצגות הינן לצורך המחשה בלבד. ואינן מחיבות את אלון שרותי מיחשוב.
    במקרה שבו קיים הבדל בין פרטי המוצר בכתב לתמונה המתפרסמת באתר (לדוגמה – לגבי צבע המוצר), הנתונים בכתב הם המחייבים.

    7. מחירים
    המוצרים המשתתפים באתר זה ומחיריהם בתוקף לגבי המלאי הקיים אצל הספק בלבד. ייתכנו מקרים בהם השתנה המחיר אצל הספק והמוצר באתר טרם עודכן.
    אלון שרותי מיחשוב שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המוצרים ומחיריהם בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.
    מחיר המוצר באתר אינו כולל הובלה לבית הלקוח, אלא אם מצויין אחרת בדף המוצר.
    במקרה של חוסר התאמה בין המחיר ו/או תיאורו של מוצר כפי שמופיע באתר, לבין מחירו ו/או תיאורו, אצל הספק. ובוצעה הזמנה על ידי הלקוח, תימסר הודעה ללקוח בדואר אלקטרוני ויתאפשר ללקוח  להחליט אם הוא מעוניין לרכוש במחיר החדש או לבטל את ההזמנה. לא יחוייב הלקוח במחיר גבוה יותר מהנקוב באתר במועד ההזמנה ללא הסכמתו.
    במקרה וחוייב יהיה הצרכן זכאי לקבלת מלוא התמורה ששולמה עבור המוצר, באם הודיע לאלון שרותי מיחשוב בדואר אלקטרוני על ביטול העיסקה טרם שסופק לו המוצר.
    מחירי המוצרים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת בעמוד המכירה.

    8. אופן השתתפות במכירה רגילה באתר
    במסגרת ביצוע פעולת רכישה של מוצר ו/או שרות באתר במכירה רגילה (המופיעה גם תחת הכותרת " מכירה רגילה" ו/או "מכירה קבוצתית ") יהיה על כל מבצע הפעולה להירשם לאתר ולמלא טופס הזמנה, תוך הזנת מלוא הפרטים הנדרשים. מסירת הפרטים המבוקשים הינה תנאי להשתתפות ברכישת המוצרים ו/או השירותים המוצעים למכירה באתר, אולם אינה מחויבת על פי חוק.
    המידע שיוכנס למערכת האתר ישמש בין השאר לשליחת דואר אלקטרוני בנוגע למבצעים מיוחדים או עדכונים באתר. אם אינכם מעונינים בקבלת דואר אלקטרוני אנא פנו לחברה לצורך מחיקתכם ממאגר מקבלי הדואר האלקטרוני כאמור.
    פרטי הפעולה באתר ופרטי ההזמנה לרכישת מוצר ו/או שרות באתר לרבות פרטי מבצע הפעולה באתר יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן, למחשב עיבוד הנתונים של החברה.          עיסקת הקנייה תשתכלל רק לאחר שאלון שרותי מיחשוב ו/או הספק הרלוונטי יקבלו אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב.
    רישומי מחשב עיבוד הנתונים של חברת אלון שרותי מיחשוב, המנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות באתר יהוו ראיה לכאורה לאמור בהן.
    רשאי לקוח לאסוף בעצמו את המוצר הנרכש, ובמקרה כזה לא יהיה מחויב הלקוח בתשלום דמי הובלה. לקוח המעונין בהובלה לביתו ישלם דמי הובלה, כפי שמצוין בנפרד בטופס ההזמנה.
    8.1 אופן ההשתתפות במכירה פומבית באתר
    8.2 שלבי המכירה הפומבית
    במכירה הפומבית קיימים 4 שלבים:  שלב טרום-פתיחה,  שלב הזירה הפתוחה, שלב טרום סגירה , שלב הסגירה .
    בשלב טרום הפתיחה ניתן לצפות במוצר אך לא ניתן להגיש הצעות.
    משתתפים רשומים יכולים לבצע הרשמה מוקדמת למכירה, ולהגדיר "טייס אוטומטי" שישתתף במכירה בשמם, ויגיש הצעות בהתאם למחיר המינימום בזמן הגשת ההצעה, אך לא יותר המקסימום שהגדירו.
    בשלב הזירה הפתוחה יכולים משתתפים רשומים להגיש הצעות למוצר, בהתאם למחיר המינימום המתפרסם בכל שלב. הגשת הצעה במכירה כמוה כהסכמת המשתתף לרכוש את המוצר במחיר שהציע.
    בשלב טרום הסגירה (בדרך כלל 10 דקות לפני מועד הסגירה של המכירה) מצרפת המערכת באופן אוטומטי את הצעותיהם של המשתתפים שהגדירו "טייס אוטומטי" למכירה או למוצר. גם בשלב זה יכולים כלל המשתתפים להמשיך ולהגיש הצעות למוצר.
    בשלב הסגירה בודקת המערכת את ההצעות שהוגשו עד למועד הסגירה.עם סיום המכירה בודקת המערכת באופן אוטומטי את כל ההצעות שהוגשו, ולאחר מספר שניות מפרסמת בעמוד המכירה את פרטי הזוכה או הזוכים במכירה.
    8.3 הרשמה המוקדמת וטייס אוטומטי

    ההרשמה המוקדמת אפשרית בשלב הטרום-פתיחה של המכירה הפומבית. משתתף במכירה שנרשם בהרשמה מוקדמת, מקבל עדיפות בשלב מיון הזוכים במכירה כאשר מוצעים במכירה מספר מוצרים, וכאשר יש מספר משתתפים שהציעו מחיר זהה למוצר.
    נרשמים בהרשמה מוקדמת רשאים גם להפעיל במכירה "טייס אוטומטי" – מנגנון המגיש בשמם הצעות עד לסכום המקסימאלי בו נקבו. הטייס האוטומטי מבטיח כי המשתתף שהפעיל אותו יזכה במכירה במחיר הנמוך ביותר האפשרי ביחס להצעות האחרות שהוגשו על ידי אותו משתתף. בזמן הגדרת הטייס האוטומטי המשתתף יכול לבחור להפעיל אותו כטייס אוטומטי קבוע. במקרה זה ימשיך הטייס להשתתף גם במכירות הבאות של אותו מוצר, וזאת למשך שבוע ימים או עד לזכייה, המוקדם מבין השניים.( החברה רשאית לשנות בתקנון האתר או בעמוד המכירה את תקופה זו לפי שיקול דעתה ) .המשתתף יכול לשנות או לבטל את הטייסים האוטומטיים שהגדיר. שינוי או ביטול של הטייסים האוטומטיים מתאפשר מעמוד "החשבון שלי" באתר.  
     
    8.4 מחיר המחירון המתפרסם במכירה פומבית

    מחיר המחירון המופיע למוצר הינו המחיר המקסימאלי, בהתאם למחירון היבואן או היצרן, ואינו משקף בהכרח את מחירו של המוצר בחברות אחרות. על המשתתפים במכירה לבדוק היטב את מחיר השוק של המוצר, לפני ההשתתפות במכירה!
    כמות המוצרים המוצעת במכירה פומבית
    כמות המוצרים המוצעים במכירה פומבית  מתפרסמת בעמוד המכירה בכל שלבי המכירה. במהלך המכירה רשאית החברה להגדיל את כמות המוצרים המוצעים, בכפוף לשיקול דעתה.
    8.5 אופן קביעת הזוכים במכירה פומבית
    במקרה שבמכירה מוצע מוצר אחד – יוגדר כזוכה המשתתף שהציע את ההצעה הגבוהה ביותר. במקרה שבמכירה מוצעים שני מוצרים או יותר, יוגדרו כזוכים המשתתפים אשר הצעותיהם הן הגבוהות ביותר
    במקרה של הצעות באותו סכום ימוינו ההצעות בהתאם לסדר הכניסה למכירה, והצעה מוקדמת  גוברת על הצעה מאוחרת.                             הנתונים לצורך קביעת רשימת הזוכים הם בהתאם לנתונים שנקלטו במחשבי החברה. הצעות שלא נקלטו במערכת מכל סיבה שהיא לא ייחשבו בקביעת הזוכים במכירה. 


    8.6 פרסום שמות הזוכים במכירה הפומבית
    לאחר סגירת המכירה, מתפרסם בעמוד המכירה שם או שמות הזוכים במכירה. לצורך הגנה על פרטיות הזוכים, מתפרסם שם פרטי ואות ראשונה של שם המשפחה בלבד.
     משתתפים המעוניינים לבדוק אם זכו במכירה לאחר סגירתה, יכולים לעשות זאת באמצעות כניסה לעמוד "החשבון שלי".


    8.7        מימוש הזכייה במכירה הפומבית
    כדי לממש את הזכייה במכירה, על הזוכה להיכנס לאתר לאחר סגירת המכירה ופרסום התוצאות, ולהשלים בטופס ההזמנה את הפרטים הנדרשים לצורך מימוש הזכייה והמשלוח:
    כתובת למשלוח – במידה ששונה מכתובתו הרשומה במערכת
    בחירת תוספות ואופציות למוצר (אם קיימות)
    בחירת מס' התשלומים בהתאם לסכום הזכייה
    בחירת אמצעי תשלום (כרטיס אשראי) לתשלום הזכייה
    לא אישר הזוכה את זכייתו ע"י השלמת הפרטים האמורים, בתוך 48 שעות ממועד סגירת המכירה, תהיה רשאית החברה להתייחס לזכייה כאילו לא מומשה ולפיכך לבטלה, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
    8.8        תחולת סעיפי התקנון על מכירה פומבית
    סעיפי תקנון האתר , למעט סעיף 7 ו 9 , יחולו גם לגבי מכירה פומבית, אלא אם צוין במפורש אחרת.
     9.        מכירה פומבית בשיטת המחיר היורד
     9.1       כללי מכירה פומבית
     9.1.1    מכירה פומבית בשיטת המחיר היורד מורכבת משלושה שלבים כדלקמן:  שלב טרום הפתיחה,   שלב ניהול המכירה,   שלב הסגירה .
     בשלב טרום הפתיחה  ניתן לצפות במוצר המוצג  למכירה , ובתנאי המכירה כפי שהוגדרו על ידי החברה.  החברה תפרסם  את המחיר ההתחלתי המוצע עבור המוצר, את שיעורי הפחתת המחיר, ואת פרקי הזמן בין כל הפחתה.
     שלב ניהול המכירה מתחיל מרגע ההכרזה על פתיחת המכירה, כל משתתף רשאי להזין בקשת רכישה של המוצר ( "הודעת קיבול" ) .
    מחיר המוצר המוצע במכירה יופחת בהדרגה על פי פרקי הזמן ושעורי ההפחתה שנקבעו מראש ופורסמו בשלב טרום המכירה, כל עוד לא נקלטה במחשבי החברה הודעת קיבול עבור המוצר.
    שלב הסגירה מתקיים כאשר נקלטת הודעת הקיבול הראשונה במחשבי החברה, למוצר שהוצע למכירה. במקרה בו מוצעים למכירה יותר מפריט אחד, נסגרת המכירה כאשר מספר הודעות הקיבול הראשונות, שהתקבלו במחשבי החברה, שווה  למספר הפריטים. עם סיום המכירה, בודקת המערכת באופן אוטומטי את הודעות הקיבול שנתקבלו ולאחר מספר שניות יפורסמו בעמוד המכירה פרטי הזוכה או הזוכים במכירה.
    9.1.2     כל זוכה במכירה יחויב במחיר, בו נתקבלה במערכת הודעת הקיבול שלו, עבור המוצר שהוצג למכירה.
     9.1.3    למרות כל האמור לעיל, החברה שומרת על זכותה להודיע למשתתפים במכירה בכל עת במהלך המכירה ולפי שיקול דעתה הבלעדי, על סיום המכירה , בכפוף לכך שטרם נקלטה במחשבי החברה הודעת קיבול לגבי המוצר המוצע למכירה, או במקרה בו מוצגים למכירה יותר מפריט אחד , טרם נתקבלו הודעות קיבול  כמספר הפריטים המוצעים למכירה.
    בעת הפסקת המכירה , תופיע הודעה באתר כי המכירה הופסקה, בהתאם לסעיף זה. 
     9.1.4    במקרים בהם מוצגים למכירה מספר מוצרים, והחברה הודיעה על הפסקת המכירה, המשתתפים  אשר הודעת קיבול ששלחו נתקבלה במערכת, טרם הודעת הפסקת המכירה, יחשבו כזוכים במכירה ויחויבו במחיר בו נתקבלה במערכת הודעת קיבול עבור המוצר שהוצג למכירה.
     9.2       המחיר ההתחלתי של המוצר במכירה בשיטת המחיר היורד
     המחיר ההתחלתי בו מוצע מוצר כלשהו למכירה הינו מחיר מקסימלי, בהתאם למחירון היבואן או היצרן ואינו משקף בהכרח את מחירו של המוצר בערוצי המכירה השונים. על המשתתפים במכירה לבדוק היטב את מחיר השוק של המצור, לפני ההשתתפות במכירה.
    9.3        אופן קביעת הזוכים במכירה בשיטת המחיר היורד
    במקרה ומוצע למכירה מוצר אחד יוגדר כזוכה המשתתף שהודעת הקיבול שלו נקלטה ראשונה במחשבי החברה. במקרה בו מוצעים שני מוצרים או יותר למכירה- יוגדרו כזוכים המשתתפים שהודעות הקיבול שלהם נקלטו ראשונות במחשבי החברה,  על פי סדר קליטתם במערכת.
    קביעת זהות הזוכים במכירה תקבע על פי הנתונים שנקלטו במחשבי החברה בלבד. הצעות שלא נקלטו או נקלטו במועד מאוחר יותר לא ייחשבו בקביעת הזוכים במכירה .
    לא אישר הזוכה את זכייתו ע"י השלמת הפרטים האמורים, בתוך 48 שעות ממועד סגירת המכירה, תהיה רשאית החברה להתייחס לזכייה כאילו לא מומשה ולפיכך לבטלה, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי.
    9.4        תחולת סעיפי התקנון על מכירה פומבית בשיטת המחיר היורד
     סעיפי תקנון האתר, למעט סעיף 7 ו 8 ,יחולו גם לגבי מכירה פומבית בשיטת המחיר היורד,  אלא אם צוין במפורש אחרת.
    10.        חיובים ותשלומים
    סליקת כרטיס האשראי של לקוח המבצע הזמנה באתר תבוצע ע"י החברה או ע"י הספק של המוצר, כפי שיפורט בהזמנה. הלקוח יחויב באמצעות כרטיס האשראי שמסר, במחיר המוצר באתר במכירה רגילה ובמקרה של מכירה פומבית- בסכום בו נקב בהצעתו, ובנוסף בדמי משלוח כמפורט בעמוד המכירה. הלקוח רשאי לבחור במספר תשלומים כמפורט בטבלת התשלומים של המוצר, ובהתאם לתנאים המופיעים בטבלה זו, לרבות תשלום ריביות. הסכום הכולל של ההזמנה ומספר התשלומים יופיעו בטופס ההזמנה.
    במקרה של פיגור ב- 2 תשלומים או יותר, תהא החברה או הספק רשאים להעמיד את יתרת התשלומים לפירעון מיידי, ורוכש המוצר ו/או השירות באתר המאחר ו/או מפגר בביצוע התשלומים ו/או כל חלק מהם נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת להעמדת יתרת התשלומים לפירעון מיידי. 


    11.        מועדי אספקה
    מועד אספקת המוצרים המפורט בעמוד המכירה הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעיסקה מחברת האשראי של המזמין. החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.
    במידה שהלקוח מבקש לשנות את הכתובת לאספקה, ובכפוף לאישור בקשה זו ע"י החברה, ייספרו ימי העבודה מיום אישור בקשת שינוי הכתובת על-ידי החברה.
    החברה לא תהא אחראית לכל איחור באספקת המוצר שאינו בשליטתה. במקרה של איחור באספקה רשאי המזמין לבטל את הזמנתו ולקבל את מלוא כספו בחזרה.
    אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח ו/או לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח ו/או לכל מקום ו/או בכל דרך שהיא שתתואם עם הלקוח, וכל זאת בהתאם ובכפוף לתנאי האספקה של ספקי המוצרים ו/או החברה.
    מובהר בזאת כי במידה ואין ביכולתם של הספקים ו/או החברה לבצע את משלוח המוצרים לבית הלקוח ו/או לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח מכל סיבה שהיא לרבות בשל מיקומו של בית הלקוח ו/או בשל תנאי האספקה של ספקי המוצרים, הלקוח יהא רשאי לאסוף את המוצרים מן הספק ו/או מן החברה, עד לא יאוחר מחלוף 10 ימים מהודעתה של החברה ללקוח כך באמצעות דואר אלקטרוני.


    12.        הובלה ומשלוח
    דמי ההובלה כוללים עלות משלוח רגיל, הכולל הבאת המוצר אל תוך דירתו של הלקוח והעמדתו במקום המבוקש ע"י הלקוח, כולל סבלות למוצרים כבדים עד קומה שלישית (בעבור כל קומה מעל קומה 3 בבנין ללא מעלית יש צורך בתשלום נוסף של 30 ש"ח).
    במידה שלפי שיקול דעתה של חברת ההובלה נדרשת למוצר הובלה חריגה כגון מוצר שיש להעלותו במדרגות מעבר לקומה השלישית, או במקרה שיש צורך במנוף להכנסת המוצר לבית הלקוח, או במקרה שיש צורך בפירוק דלתות לצורך הכנסת המוצר לבית הלקוח, יחולו הוצאות ההובלה החריגה על הלקוח.
    מסירת המוצר הינה אישית בלבד, קרי לידי המזמין בלבד ובהצגת תעודת זהות של המזמין במעמד המסירה. היה והמזמין אינו מקבל את המוצר, באחריותו הבלעדית ליתן יפוי כח מטעמו וכן ת"ז שלו למקבל המוצר שהוזמן.
    חברת ההובלה רשאית לדרוש כי בעת מסירת המוצר יהיה נוכח בדירה בעל כרטיס האשראי שביצע את הרכישה, וכי הוא יציג בפני הנהג את תעודת הזהות שלו ו/או כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העיסקה.
    במוצרים שערכם מעל 200 ₪ רשאי המוביל לדרוש כי אריזת המוצר תיפתח במעמד המסירה, כדי לוודא כי המוצר הגיע ללא פגם או נזק.
    לקוח המעוניין לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי כאמור לעיל, יסמן זאת במקום המתאים בטופס ההזמנה. כמו כן, על הלקוח לתאם עם הספק בתוך יום עבודה אחד ממועד הודעת הזכייה, את מועד ומקום האיסוף. במקרה של איסוף עצמאי כאמור לעיל, לא יחוייב הלקוח בדמי טיפול ומשלוח. לקוח אשר לא יציין את בקשתו להובלה עצמית בדף ההזמנה, לא יוכל לאסוף את המוצר בעצמו מאוחר יותר, ויחויב בדמי הטיפול וההובלה.
    בעת איסוף עצמאי של המוצר ממחסן ספק או ממחסן החברה, יהיה על הלקוח להציג תעודת זהות וכרטיס אשראי של מבצע ההזמנה. לקוח המבצע איסוף עצמאי של המוצר, יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, אשר יגרם למוצר מרגע שהמוצר הועבר לחזקתו, לרבות נזק אשר נגרם למוצר במהלך הובלת המוצר.


    13.        אחריות ושרות
    המוצרים הנמכרים באתר מסופקים עם תעודת אחריות בהתאם לדרישת הדין.
    כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הינם חדשים לחלוטין, באריזותיהם המקוריות ונהנים מכל האחריות והשירות המקובלים במהלך העסקים הרגיל של החברות המסחריות המייבאות אותם ו/או המייצרות אותם ו/או המשווקות אותם ו/או המעניקות להם אחריות ושירות.
    האחריות הבלעדית למוצרים ו/או השירותים, אספקתם, איכותם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים ובהתאם לתעודות האחריות המצורפת לכל מוצר שיירכש באמצעות האתר. המבצעים פעולות באתר מצהירים כי תוכן סעיף זה הובא לידיעתם וכי לא תהא להם כל טענה כנגד בעלי האתר ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לכך.
    האחריות למוצרים המוצעים באתר זה חלה על ספקי המוצרים, וזאת בהתאם לתנאי האחריות המופיעים במודעת המוצר.
    האחריות לאספקתם, ביצועם, איכותם ועמידותם של השירותים המוצעים לרכישה באתר חלה על ספקי השירותים ועליהם בלבד.
    האתר משמש כפלטפורמה להצגת מוצרי הספקים,וכמתווך בין הקונים הפוטנציאלים לבין הספקים, עם ביצוע העסקה,/הזמנה ואישור התשלום{ע"י, ח"ב, כ"א}ובצוע חיוב כרטיס האשראי ,האחריות כלפי הקונה ,חלה על הספק/ים של המוצר/ים שהוזמן/נו  ועלהם בלבד. 
    כל מבצע פעולות באתר מצהיר בזאת כי ידוע לו והינו מסכים לכך שהאחריות להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר והדורשים התקנה והרכבה, תחול עליו ועל חשבונו הבלעדי, ואין לו  ולא תהיה למבצע הפעולה באתר כל דרישה ו/או טענה כנגד החברה ו/או מפעילי האתר ו/או ספקי ומשווקי המוצרים בעניין זה כאמור. בנוסף, ומבלי לגרוע מן האמור לעיל, יהא כל מבצע פעולה באתר אחראי לתחזוקתו ו/או אחזקתו ו/או לשירות הנדרש למוצר שרכש באתר, למעט אם נקבע במפורש אחרת ובכתב בתנאי רכישת המוצר.


     14.       ביטולים


    14.1      ביטול זכייה ע"י  לקוח לפני משלוח המוצר:
    במידה שלקוח מעוניין לבטל את זכייתו לפני שכרטיס האשראי שלו חוייב, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשירות לקוחות, או באמצעות טופס הפנייה באתר, ללא חיוב כלשהו.
    במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שכרטיס האשראי שלו חוייב ולפני משלוח המוצר, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשירות לקוחות, או באמצעות טופס הפנייה באתר. במקרה זה יוחזר לו כספו באמצעות חברת האשראי, בקיזוז דמי טיפול בשיעור 25 ₪.


    14.2      ביטול זכייה ע"י  החברה לפני משלוח המוצר:


     במידע ולקוח לא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום, בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי


    14.3      ביטול לאחר משלוח המוצר


    במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות טופס הפנייה באתר, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר. החזרת המוצר תבוצע באיסוף מבית הלקוח ע"י שליח מטעם ספק או בהחזרת המוצר ע"י הלקוח למחסן החברה וזאת בהתאם להוראת החברה.


    במקרה זה יוחזר ללקוח כספו באמצעות חברת האשראי, בקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% מהעיסקה, אך לא יותר מ-  100 ₪, וכן, במידה שלבקשת הלקוח ההחזרה נעשתה באמצעות שליח מטעם החברה, יחוייב הלקוח גם בעלות המשלוח חזרה.


    במידה שלמוצר המוחזר נגרם נזק המוריד מערכו תהיה החברה רשאית לתבוע מהלקוח את דמי הנזק, וזאת בנוסף לדמי הביטול ולדמי המשלוח לעיל. לעניין זה, החזרת מוצר תקין כשאריזתו המקורית חסרה או קרועה, תיחשב כנזק למוצר בשיעור מוסכם של 15% ממחירו של המוצר.


    14.4      ביטול כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר


     על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, על-ידי הודעת ביטול באמצעות טופס הפנייה באתר, תוך פירוט סיבת הביטול, הכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981.


    במקרה שהביטול אכן מוצדק מהנימוקים לעיל, תאסוף החברה את המוצר מהכתובת אליו נשלח, ותזכה את הלקוח במלוא סכום העיסקה באמצעות חברת האשראי, למעט דמי המשלוח ששולמו עבור אספקת המוצר.


    14.5      ביטול מכירה ע"י החברה והפסקת פעילות האתר


     בכל מקרה אשר בו, מחמת "כח עליון", נבצר מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה, תהא החברה רשאית לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם, בסעיף זה "כוח עליון" משמעו : לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני.


    במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכרז ו/או מכירה פומבית ו/או מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות האתר.


    מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה  תהיה רשאית לבטל מכירה פומבית במקרה שתקלה טכנית חמורה מנעה או מונעת ממרבית המשתתפים במכירה מלהגיש הצעות, או משבשת בצורה אחרת את ניהולה התקין של המכירה.


    מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה  תהיה רשאית לבטל מכירה, פומבית או רגילה, במקרה בו קיים חשד כי משתתף או משתתפים מנסים או ניסו לחבל במזיד בתוצאות המכירה ו/או במקרה בו נודע לחברה לאחר פתיחת המכירה כי כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתה של החברה לא ניתן יהיה לספק את המוצרים שבמכירה במועד המובטח.


    במידה ותחול טעות בהדפסה, בתיאור המוצר ו/או השירות, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונה המוצר / שרות או בכל חומר הדפסה אחר, או בקבלת הנתונים ממגיש ההצעה, רשאית החברה לבטל את הרכישה הספציפית ודמי הגשת הצעת הרכישה יוחזרו.


    14.6.בכול מיקרה בו עדיין לא בוצע כל חיוב בפועל ע"י החברה/ האתר ו/או הספקים /של האתר ,לא נגבה כול סכום במזומן,לא חויב כ"א, לא ניגבה כול צ"ק ו/או כול צורת תשלום אחרת ,רשאית החברה לבטל את ההזמנה/רכישה הספציפית!  


    הודעת הביטול תישלח בדואר אלקטרוני [מייל] ועל הלקוח /המזמין לאשר את קבלתה עים מי  יל חוזרכול הודעה שנישלחה תחשב כהודעה שהתקבלה לאחר שבעה ימי עבודה מיום המשלוח.


    15.        שרות לקוחות


    15.1      כללי
    לרשות הגולשים באתר והמזמינים באמצעותו, עומד מוקד שירות הלקוחות של אלון שרותי מיחשוב.
    המוקד מטפל ומסייע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.
    המוקד פעיל בימים ובשעות הבאים: ימים א'-ה' משעה 09:00 עד 17:00
    כל פניה דרך טופס צור קשר תקבל עדיפות - לציין אימייל להחזרת תשובה


    15.2      פניות באמצעות האתר


     בשעות שבהן המוקד אינו פעיל ניתן לפנות למוקד באמצעות מילוי טופס פנייה באתר. הפניות המגיעות בדרך זו מטופלות בעדיפות גבוהה ביותר ע"י צוות המוקד.


    16.        שונות


    16.1      חברת אלון שרותי מיחשוב שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן.


    16.2      רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.


    16.3      במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר ו/או שרות באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה  מקום השיפוט הבלעדי בבתי המשפט באשדוד בלבד.


    17. קניית מוצרים מחו"ל דרך אתר ביגשופ
    כל לקוח שמעוניין לבצע רכישה של מוצרים מחו"ל שמפורסמים באתר ביגשופ עליו לקבל את התנאים כפי שהם רשומים
    בתקנון רכישת מוצרים מחו"ל



  • מכירת מוצרים ביבוא אישי
    חלק מהמוצרים מחו"ל מיובאים לארץ על שם המזמין, ייתכנו מקרים שהמוצר או המוצרים יעוקבו במכס לבירור. במקרה כזה אפשרות אחת היא לשלוח לנו העתק המכתב מהמכס.
    צריך לאשר למכס לפתוח את החבילה לבדיקה מדוקדקת יותר. אם נדרש תשלום מכס ניתן לשלם ואנו נחזיר לכם את התשלום
    .

  •       מצב הסל שלי
     לקופה  
     צור קשר  
     
          חיפוש בגוגל
          תרגום גוגל לשפות
          פרסום בגוגל
     
          הרשמה למועדון לקוחות
    '


     אם טרם נרשמתם לאתר אני ממליץ לכם להירשם למועדון הלקוחות
    של אתר ביגשופ
    כך תוכלו להתעדכן בתיבת האימייל שלכם, במבצעים מיוחדים שיהיו בעתיד וכן במידע בענייני צרכנות שיחסכו לכם המון כסף
    הרשמו עכשיו

          קבוצתיות נבחרות
     
          פומביות נבחרות
     
     
    Copyrights © BigShop 2004 All rights reserved